sobota, 1 października 2016

Włoskie modelki (2) - MARIACARLA BOSCONO i BIANCA BALTI



www.healthyceleb.com

Bianca Balti




W zamyśle ten minicykl wpisów otrzymał nazwę "WŁOSKIE MODELKI". Ale podpinając pod niego Biankę Balti i Marięcarlę Boscono, popełniam prawdopodobnie ogromny błąd. Bo nie są one tylko i wyłącznie włoskimi modelkami. One są czymś o wiele, wiele poważniejszym. Są zjawiskiem, symbolem i marką - na dziś to bez dwóch zdań ikony włoskiej mody.


www.womenmanagement.com

Mariacarla Boscono























MARIACARLA BOSCONO


www.fashiongonerogue.com
"No właśnie, ja i moja uroda brzyduli" - mówi o sobie - "I pomyśleć, że dziś jestem sławna i powszechnie uważana za piękną, ale przecież musiałam wymyślić coś, czego nie było. Jakiś czas temu pogodziłam się ze sobą, przestałam torturować się, myśląc o tej, którą chciałam być, ale nigdy nie byłam. A to właśnie zawdzięczam osobom, które pokochały moją wyjątkowość."


"Nie jestem laureatką Nobla, ale kobietą mody, która stworzyła jakość nie istniejącą wcześniej". 



fashionablekiffen.blogspot.com
W wielu wywiadach Mariicarli Boscono znajdziemy ten wątek - wymyśliła coś nowego, na co nikt przed nią nie wpadł. O co chodzi? O samą modelkę, a dokładnie o 

jej niezwykle oryginalną urodę, którą jeszcze 20 lat temu mało kto zauważał i doceniał



elle.it


Mariacarla wymyśliła samą siebie i nie zamierza tego ukrywać. Przyznaje, że od niemal dwóch dekad nieustannie odgrywa pewną rolę, której współtwórcą był jej manager Piero Piazzi, i w którą z powodzeniem, pomimo 35 lat - wciąż wciela się niezwykle przekonująco. Taką siebie wymyśliła: 


skupioną, poważną brzydulkę o zbyt szczupłej, androgynicznej sylwetce dandysa uwielbiającą styl gotycki, czerń i proste, geometryczne wzory


Jak udaje jej się dogadać z największymi sławami światowego blichtru, aby móc uczestniczyć w pokazach, w których wygląda tylko i wyłącznie tak jak chce? To już jej tajemnica.



elle.it
O Mariicarli Boscono mówią beztroska, z poczuciem humoru, inteligenta i ciekawa świata. To jej prawdziwe rysy charakteru, w co nieraz trudno uwierzyć, bo na zdjęciach w najsławniejszych modowych czasopismach świata ze świecą szukać by można jej uśmiechniętej twarzy. Widocznie taki już il mondo della moda. Ale z drugiej strony szkoda - fajnie byłoby zobaczyć ją nieraz bardziej wyluzowaną. 

lei.excite.it
Mariacarla ma jednak do siebie wiele dystansu - 

"Nie jestem próżna, w domu na ścianach nie wiszą moje zdjęcia, chociaż kiedy jesteśmy na lotnisku, moja córka wskazuje billboardy reklamowe i mówi: "To moja mama!". Na razie dokucza mi, mówiąc, że kiedy pracuję, zawsze się dąsam. To prawda, na zdjęciach albo na pokazach na mojej twarzy widoczny jest grymas."

Urodziła się w Rzymie, ale dzieciństwo dzieliła między Nowy Jork, Kenię i Włochy. jej rodzice związali się z modą, dlatego pewnie nie było dla nich zaskoczeniem to, że córka w wieku 17 lat została modelką. 


tirateladimeno.it


Początki kariery do najłatwiejszych nie należały - typ urody Mariicarli był o tyle ciekawy co niedoceniony, dziewczynę krytykowano przede wszystkim za 

zbyt szeroko osadzone (moim zdaniem niesamowite!) oczy, za duży nos. Rzymianka z wad uczyniła jednak siłę 

i dziś, pomimo zaawansowanego jak na modelkę wieku, na brak propozycji z pewnością nie narzeka. 

Jak Wam się podoba Mariacarla? :)



ashionwithus.com





siriouslyinfashion.com

net-a-porter.com
radiomontecarlo.net
 
printerest.com
meiselmuse.tumbir.com

dreamingofmilano.blogspot.it





BIANCA BALTI


wikipedia.org
Jej historia jest o tyle oryginalna co niespodziewana, coś jak

Kopciuszek, który wychodzi z cienia i zostaje królewną - piekną, sławną i bogatą

Bianca pochodzi z Lodi - miejscowości w północnej Lombardii i jest niezwykle otwartą i sympatyczną osobą, mamą dwóch dziewczynek. 




www.elinoe11.com


Jej wiek nastoletni był dość burzliwy - wyobraźcie sobie, że przez pewien czas mieszkała w komunie. Co dokładnie robiła? Wraz z kilkunastoma innymi młodymi squatterami i jakąś dwudziestką psów bezprawnie zajęli jeden z budynków w dzielnicy Corvetto w Mediolanie. Do wspomnień z tamtego okresu Bianca zalicza podbieranie warzyw na rynku, sukienki szyte z tkanin z opuszczonej fabryki i maszynę do szycia od mamy. 


phoenixworldblog.wordpress.com

pinterest.com



Nie wstydzi się swojej przeszłości i nieraz o niej opowiada. Było, minęło. W dniu, w którym opuściła komunę, zaczęła się wielka kariera. Prawie z dnia na dzień dziesiątki czy też setki projektantów i świat mody u stóp, tylko pozazdrościć! Co takiego odnaleźli w niej wielcy kreatorzy? Pewnie oprócz nienagannej (czyli megaszczupłej) figury 

niesamowicie plastyczną twarz, która potrafi przeobrażać się z niewinnego aniołka w femme fatale

Oto i ona:



letteradonna.it


magxone.com

fashioniamoci.it



www.xlifestyle.eu


www2.stile.it

www.harrypotter.it.forumcommunity.net
www.forums.thefashionspot.com


areadomani.it


I want more:


Włoskie modelki (1) - FEDERICA NARGI








Brak komentarzy: